Nieuwe planning voor een reis down under.....

Het is zover !!!

we gaan weer down under....zowat alles is weer geboekt en gaan weer een reis maken naar Australie waar we ons hart hebben verloren. onverwachts kregen we toch weer een kans om down under te gaan. zelfs weer een periode van 10 weken....wat een luxe en dankbaarheid om dit weer mee te mogen gaan maken.

we pakken natuurlijk weer routs waar we nog niet geweest zijn en zullen weer plekken gaan zien die ons weer zullen verbazen. We vliegen van Amsterdam naar Singapore, waar we oud en nieuw mee zullen maken. Op 2 januari wordt de reis voortgezet naar Perth. Waar we op 3 januari  een camper oppikken en vertrekken naar Adelaide waar we op 1 Februari de camper inleveren. Op 2 februari vliegen we naar Cairns. Daar halen we op 3 februari onze 2 e camper op en dwalen we via het noorden richting Sydney waar we op 8 maart onze laatste stop maken en terug vliegen via Singapore richting huis.....

het wordt vast wel weer een mooie tocht met ontmoetingen, vergezichten, fantastische natuur en heerlijk weer...zo minder in de winter.

De vluchten zijn geboekt, de campers gereserveerd en de nodige overnachtingen uitgezocht...... Aussiland, down under here we come !!!!

1. Marjan en John:
    29 juli 2017
    Wat ben ik blij voor jullie. Dat je voor de 2e keer de reis van je leven gaat doen. Wat bijzonder en geweldig!! Wat meer dan veel reisplezier kan ik jullie toewensen? ! Veel mooie momenten waar weer veel mooie nieuwe herinneringen worden gemaakt. En hoop dat je dit keer veel levende pinguïns tegenkomt whahaha :-D
  2. Crona:
    29 juli 2017
    Wow Wilfried en Annemarie! Brilliant you are getting another chance for such a wonderful adventure - looking forward to seeing the pics and reading the stories of your next adventure! Xxx
  3. Wilma:
    29 juli 2017
    Whaaaaaa , wat gaaf weer voor jullie !!!
    wat zullen jullie weer mooie dingen gaan zien en beleven ! ik ga jullie weer volgen en genieten van de foto,s buufies
    groetjes Wilma
  4. F.J.T.Ruigrok:
    30 juli 2017
    Jullie hebben het dus weer voor elkaar,dus aftellen maar.
  5. Carla:
    Lieve Wilfried en Annemarie,
    Wat geweldig dat jullie deze droom waar kunnen maken. Alvast heel veel voorpret bij de organisatie en ben benieuwd naar jullie ervaringen.
  6. Carla Hoejenbos-geertsen:
    30 juli 2017
    Hoi beiden, ik zie dat er nog een Carla actief is, daarom maar mijn achternaam erbij. In de auto samen met Annemarie op weg naar onze strandwandeling hoorde ik al e.e.a. Over jullie plannen.
    Het is dus gelukt, en al omgezet in feiten.
    Geweldig, ik ga jullie weer volgen op deze droomreis.
    Xxxxxx
  7. Mieke sjardin:
    30 juli 2017
    vanaf deze kant wens ik jullie onwijs veel plezier met alles , wordt vast weer geweldiggggg xxxxxx
  8. Lia Breedijk:
    Hey wereldreizigers,
    Wat een geweldige vooruitzichten ! Heerlijk je doelen nastreven; prachtig
    Natuurlijk ga ik jullie ook weer volgen. Dat geeft mij ook een beetje een vakantiegevoel.
    Alvast een hele goede reis en heeeeel veeeeeel plezier saampies !
  9. Conny:
    30 juli 2017
    Wow! Lucky you! Wat een lekker vooruitzicht!
  10. Elise Schrama:
    30 juli 2017
    De plannen worden toch weer werkelijkheid !
    Alvast weer veel voorpret en dan heerlijk weg in de winter.
    Om een nieuw deel van Australië te gaan ontdekken.
    Enn.. we gaan jullie natuurlijk weer volgen

xxx Frank en Elise
  11. Agaath:
    lieve ANNE-MARIE.
    wat fijn voor jullie dat je weer een mooie reis gaat maken.
    ik heb vernomen dat het volgend jaar is?
    ik hoop voor jullie dat het weer een fantastische reis wordt.
    groeten tante agaath.
  12. Afra van Ruiten:
    30 juli 2017
    Geweldig weer! Veel plezier alvast met de voorbereidingen en 2 december zijn jullie er dus nog om ons 40 jarig feestje mee te vieren
  13. Marian:
    30 juli 2017
    Wat ontzettend leuk dat jullie nu al een blog aanmaken. Dat tekent de voorpret:-)
  14. Bert en Bea:
    30 juli 2017
    Super zeg!! Dat worden weer leuke verhalen om te lezen.
  15. Lia Akerboom:
    30 juli 2017
    Bofkonten. Gelijk hebben jullie. Veel plezier alvast met de voorpret.
  16. Hanneke:
    31 juli 2017
    Wauw gaaf, wat een heerlijke plannen
    Hebben jullie de staatsloterij gewonnen? Veel plezier alvast met dromen en straks echt genieten.
  17. José Nederstigt:
    5 augustus 2017
    Hoi Wilfried en Annemarie,
    Super hoor weer zo'n reis down under. We gaan jullie weer volgen.
    Wel nog een keer afspreken hé, voor jullie erg gaan.
  18. Patriez:
    8 augustus 2017
    Travel Duo in Topvorm. Lekker vooruitzicht hoor. Mooie voorbereiding, we zijn jullie avonturen wel tegemoet