Nog even....1 dag en 23 uur...

31 december 2015 - De Zilk, Nederland

Half zeven 31 december, ook ik, Annemarie ben  klaar met werken. Wilfried was vandaag al vrij. Nadat we eind maart 2015 begonnen te plannen met onze aanstaande reis is de tijd snel gegaan. Veel gelezen gezocht gevraagd en hebben nu een reisplan van 10 weken klaar. Zaterdag 2 januari is het dan zover.... op naar Down Under...op naar het avontuur en hopelijk een prachtige reis. Dankbaar zijn we dat we dit mogen gaan ondernemen en een uitdaging voor ons beide dat we zo lang van huis gaan. We hebben zoveel lieve, leuke, gezellige mensen om ons heen en vooral zoveel om voor thuis te blijven en toch willen we weg....... Daarom is het thuiskomen ook altijd weer een feest. "Jullie gaan zelfs de carnaval hiervoor missen," zegt men....nou dat is natuurijk ook wel zo.... maar voor deze kans doen we dit graag. Ons prinsenpaar hier in De Zilk houden we wel op de hoogte van onze Globale Travel !! Vanavond vieren we oud en nieuw met dierbare mensen en onze geliefde viervoeter Abbey.... Haar gaan we zeker missen. Onze heerlijke meiden, Anne en Sophie komen morgen naar het Zilkse om ons weg te brengen naar Schiphol....Met hen kunnen we gelukkig via social media contact houden. We hebben heel veel leuke en fijne reacties van vele van jullie mogen ontvangen en daarvan zijn er ook vele die ons gaan volgen. Leuk !! Wij wensen iedereen een heerlijk, fantastisch en een gezond 2016. Wij hopen dat iedereen die een droom heeft dat ook probeert uit te laten komen....maakt niet uit wat het is... groot of klein.... doen  !! Tot in 2016 via een bericht uit Hongkong

1. Carla Hoejenbos-geertsen:
    31 december 2015
    Lieve beiden. Nog even, dan is 2016 een feit. En gaan jullie richting Schiphol. Daar begint jullie ongelooflijke reis. Ik ga jullie volgen, en reis zodoende met jullie mee. Niet alleen het carnaval van de Zilk laat je hiervoor schieten, maar ook de nieuwjaarsreceptie van de Keukenhof. Daar zullen wij het glas op jullie heffen.
    Have a save trip....gr carla
  2. Wilma:
    1 januari 2016
    Geniet met volle teugen van al het moois wat jullie gaan tegenkomen , de beste wensenen en Bon Voyage morgen ! Gr. Paul en wilma
  3. Lia Breedijk:
    1 januari 2016
    Lieve Annemarie en Wilfried, nog 1 nachtje slapen en dan is het eindelijk zover. Hier hebben jullie zo naar toe geleefd.
    Daarom is het fijn dat het nu zover is. Ga er enorm van genieten en neem veel verhalen mee terug zodat we na afloop weer een dagje kunnen afspreken om al die ervaringen te delen.
    Natuurlijk ga ik jullie ook volgen. Een hele goede reis en vooral heel veel plezier en geniet van elkaar.
    Liefs Lia B.
  4. Lia Akerboom:
    1 januari 2016
    Komt nu wel erg dichtbij. Lijkt me stiekem toch wel erg spannend............zo lang weg van al die mensen die je lief zijn, totaal op elkaar aangewezen. Van dit oogpunt uit gezien is samen behangen maar een heel klein testje. We gaan jullie volgen.
  5. Maria van Herk:
    1 januari 2016
    Alle goeds Wilfried en Annemarie voor jullie tijdens deze droomreis. Met lieve groet van Kees en Maria.
  6. Patricia de Jong:
    2 januari 2016
    Heel veel plezier,op jullie geweldige reis.
    En ik blijf jullie volgen.
  7. Pien:
    2 januari 2016
    Succes daar en veeeeeel plezier
    Hou de camper heel!
  8. Marian:
    2 januari 2016
    Voor nu: vast welterusten, gezond weer op en een hele goede reis:-)

Groetjes Marian
  9. Marjan en John:
    6 januari 2016
    Volgens mij gaan jullie vandaag naar NZ? Ben benieuwd hoe jullie eerste dagen in Hong Kong zijn geweest. Reis vrolijk verder en geniet lieverds xx